Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Odběry a analýzy vzorků vod pro Město Rotava“
Odesílatel Pavel Troják
Organizace odesílatele Město Rotava [IČO: 00259551]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 01.11.2024 13:00:34
Předmět Oprava zadávací dokumentace č. 1

Dobrý den,
zasílám tímto všem uchazečům upozornění, a to z důvodu provedené administrativní chyby v příloze č.5 zadávací dokumentace k podání nabídek.
Popis zjištěného nedopatření a opravenou přílohu č.5 zasílám v příloze a vše je zároveň uveřejněno i na profilu zadavatele.

Lhůta k podání nabídek se prodlužuje do 18. 11. 2024, do 10.00 hodin.

S přáním krásného dne

Pavel Troják
Odbor rozvoje a investic města

Městský úřad Rotava
Sídliště 721
357 01 Rotava
Tel.: +420 359 574 138
Mobil: +420 777 732 730
E-mail: trojak@mestorotava.cz
Web: www.mestorotava.cz


Přílohy
- Oprava zadávací dokumentace č. 1.pdf (329,75 KiB)
- Příloha č. 5 ZD - Cenová kalkulace 2025-2029 (příloha 1 SoD) oprava 1.xlsx (14,75 KiB)