Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7302012041509


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Město Loučná pod Klínovcem
Identifikační číslo:
00831123
Poštovní adresa:
Loučná 89, 431 91 Loučná pod Klínovcem
Obec:
Loučná pod Klínovcem
PSČ:
431 91
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 474396262
K rukám:
Mgr. Jana Müllerová
       
E-mail:
mullerova@loucna.eu
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://www.loucna.eu
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://ezak.olivius.cz
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://ezak.olivius.cz/vz00000189
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
LED svítidla veřejného osvětlení
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Loučná pod Klínovcem
Kód NUTS CZ042 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem veřejné zakázky je dodávka 180 kusů úsporných LED svítidel podle požadované technické specifikace včetně jejich komplexních oprav a odstraňování jejich poruch po celou dobu trvání záruční doby.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
34928500-3
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Dodavatel se zaváže dle podmínek stanovených ve SMLOUVĚ a jejích přílohách dodat zadavateli 180 kusů shodných úsporných LED svítidel včetně 9 kusů náhradních dílů – napájecích zdrojů.
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
2 000 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:  3  nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel požaduje v souladu s ustanovením § 67 Zákona, aby uchazeči k zajištění plnění svých povinností vyplývajících z účasti v tomto zadávacím řízení poskytli jistotu ve výši 40 000,- Kč. Doklad o složení jistoty musí být součástí nabídky.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
vlastní zdroje zadavatele, postupné splácení investice ze vzniklých úspor

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
1) Nabídka v ČJ; 2) dokumenty a jednání v ČJ; 3) souhlas se zveřejněním obsahu smlouvy 106/1999 Sb.; 4) specifikace subdodavatelů s podílem na realizaci veřejné zakázky z více jak 10 % objemu veřejné zakázky; 5) čestné prohlášení uchazeče o tom, že jako dodavatel, který podává nabídku v tomto zadávacím řízení, není současně subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci; 6) závazek, že v případě, že bude-li s dodavatelem uzavřena smlouva, poskytne potřebné spolupůsobení při výkonu finanční kontroly podle § 2 písm. e) Zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě; 7) plná moc uchazeče zadavateli k ověřování skutečností uvedených uchazečem v nabídce;

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny: Základní kvalifikační předpoklady podle § 53 zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách (dále jen ZVZ) prokáže dodavatel způsobem stanoveným tamtéž. Profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 písm. a) ZVZ prokáže dodavatel předložením výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán či výpisu z jiné obdobné evidence způsobem uvedeným § 57 ZVZ; podle § 54 písm. b) ZVZ prokáže dodavatel předložením dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky zejména dokladu prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění či licenci způsobem uvedeným v § 57 ZVZ. Podle § 57 odst. 1 ZVZ zadavatel požaduje předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace uchazeče, se kterým má být uzavřena smlouva a to před jejím uzavřením. Další podrobné informace jsou obsahem kvalifikační dokumentace (dále jen KD).
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel předloží v nabídce čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení bude podepsáno oprávněnou osobou dodavatele v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle obchodního či občanského zákoníku.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Dodavatel předloží v nabídce čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení bude podepsáno oprávněnou osobou dodavatele v souladu se způsobem jednání právnické či fyzické osoby podle obchodního či občanského zákoníku.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny: Dle § 56 odst. (1) písm. a) ZVZ - předložení seznamu a osvědčení objednatelů; dle § 56 odst. (1) písm. e) ZVZ - předložení vzorků, popisů nebo fotografií zboží; dle § 56 odst. (1) písm. f) ZVZ - předloží dokladů prokazujících shodu; Další údaje jsou obsahem KD.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Min. úroveň případně požadovaných norem dle § 56 odst. (7) písm. c) ZVZ stanovuje zadavatel min.úroveň prokázání takto: 1a) obdobnou dodávkou se rozumí dodávky nejméně 200 kusů úsporných LED svítidel pro jednoho odběratele a to min. 1x za poslední 3 roky;1b) obdobnou dodávkou se rozumí dodávky nejméně 100 kusů úsporných LED svítidel pro jednoho odběratele a to min. 2x za poslední 3 roky; 2) popisy zboží určeného k dodání v podobě technického listu, který bude obsahovat zejména informace o příkonu svítidla, účinnosti, světelném toku, krytí, materiálech a světelnou křivku v Eulumdatech budou předloženy pro konkrétní druh nabízeného úsporného LED svítidla, fotografie zboží určeného k dodání budou předloženy pro konkrétní druh nabízeného úsporného LED svítidla; 3) doklady prokazující shodu budou předloženy pro konkrétní druh nabízeného úsporného LED svítidla.Podrobněji v KD.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
Celková výše nabídkové ceny bez DPH
50
2.
Záruční doba na svítidlo jako celek včetně všech jeho součástí
20
3.
Provozní náklady – cena za výměnu či opravu jedné LED diody
10
4.
Provozní náklady – cena za výměnu jednoho napájecího zdroje
10
5.
Provozní náklady – garantovaná doba udržitelnosti ceny za výměnu či opravu jedné LED diody a ceny za výměnu jednoho napájecího zdroje
10
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2012/S 248-410300 ze dne 27/12/2012 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: 08/03/2013 (dd/mm/rrrr) Čas: 12:00 (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
50
Měna:
CZK
Podmínky a způsob platby:
Úplata za zadávací dokumentaci je splatná hotově při předání zadávací dokumentace nebo dobírkou či bezhotovostním převodem při zaslání zadávací dokumentace. Náklady na objednanou a nevyzvednutou zadávací dokumentaci budou zájemci vyfakturovány.
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 08/03/2013 (dd/mm/rrrr) Čas: 12:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
180
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 08/03/2013 (dd/mm/rrrr)
Čas:
12:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
sídlo zástupce zadavatele ikis, s.r.o., Kaštanová 496/123a, 620 00 Brno
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Za každého uchazeče , který podal nabídku, je oprávněn být přítomen při otevírání obálek nejvýše 1 oprávněný zástupce.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Veškeré další podrobné informace jsou obsahem ZD, která je volně ke stažení na profilu zadavatele, vyjma návrhu kupní smlouvy, která bude zájemcům předán či zaslán po provedení úhrady na základě jejich závazné objednávky doručené e-mailem na adresu ikis@ikis.cz; cerna@ikis.cz ve lhůtě pro podání nabídek. V souladu s ustanovením § 49 odstavec (4) Zákona zadavatel prohlídku místa plnění nekoná. Další podrobné informace jsou obsahem ZD.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k Úřadu pro hospodářskou soutěž (dále jen ÚOHS) je podání námitek k zadavateli, které je zadavateli nutno doručit ve lhůtácvh stanovených v § 110 ZVZ. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do lhůty stanovené v § 111 ZVZ. Návrh je nutné doručit ÚOHS a ve stejnopisu zadvateli ve lhůtách stanovených v § 114 odst. (4) či (5) ZVZ.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
11/02/2013 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA A
DALŠÍ ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA

I) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT DALŠÍ INFORMACE

Úřední název:
ikis, s.r.o.
Identifikační číslo:
63485290
Poštovní adresa:
Kaštanová 496/123a
Obec:
Brno
PSČ:
620 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 539002898
K rukám:
Milena Černá
E-mail:
cerna@ikis.cz
Fax:
Internetová adresa (URL):

II) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, NA KTERÝCH LZE ZÍSKAT ZADÁVACÍ DOKUMENTACI A DALŠÍ DOKUMENTY

Úřední název:
ikis, s.r.o.
Identifikační číslo:
63485290
Poštovní adresa:
Kaštanová 496/123a
Obec:
Brno
PSČ:
620 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 539002898
K rukám:
Milena Černá
       
E-mail:
cerna@ikis.cz
Fax:
Internetová adresa (URL):
https://ezak.olivius.cz/profile_display_24.html

III) ADRESY A KONTAKTNÍ MÍSTA, KAM JE TŘEBA ZASLAT NABÍDKY / ŽÁDOSTI O ÚČAST

Úřední název:
ikis, s.r.o.
Identifikační číslo:
63485290
Poštovní adresa:
Kaštanová 496/123a
Obec:
Brno
PSČ:
620 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 539002898
K rukám:
Milena Černá
       
E-mail:
cerna@ikis.cz
Fax:
Internetová adresa (URL):