Veřejná zakázka: „MODERNIZACE UČEBEN – ZÁKLADNÍ ŠKOLA NEJDEK, NÁM. KARLA IV., p. o. – nábytek“

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 1564
Systémové číslo: P19V00000038
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Jedná se o část veřejné zakázky: MODERNIZACE UČEBEN – ZÁKLADNÍ ŠKOLA NEJDEK, NÁM. KARLA IV., p. o.
Datum zahájení: 19.03.2019
Nabídku podat do: 08.04.2019 12:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: „MODERNIZACE UČEBEN – ZÁKLADNÍ ŠKOLA NEJDEK, NÁM. KARLA IV., p. o. – nábytek“
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka nábytku do učeben včetně odborných učeben.
Specifikace a množství pořizovaných pomůcek je uvedena v příloze smlouvy, kterou je účastník povinen vyplnit.
Dodávané zboží bude nové, nerepasované. Předmět plnění musí být proveden v souladu s platnými právními předpisy, jakož i v souladu se všemi požadavky stanovenými zadavatelem v zadávacích podmínkách.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 1 781 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Město Nejdek
  • IČO: 00254801
  • Poštovní adresa:
    náměstí Karla IV. 239
    36221 Nejdek
  • Název oddělení: Safirea s.r.o.
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 216243

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.olivius.cz)

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Zkontrolujte též zadávací dokumentaci na seznamu částí.

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
19.03.2019 09:59 výzva Antonín Majer Výzva k podání nabídky    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Zkontrolujte též vysvětlení na seznamu částí.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
kupní smlouva Dokument PDF kupní smlouva cintl.pdf 12.22 MB
dodatek č.1 Dokument PDF dodatek.pdf 2.59 MB
Oznámení o výběru dodavatele/nejvhodnější nabídky
Oznámení o výběru dodavatele Dokument PDF Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky.pdf 1.42 MB
Písemná zpráva zadavatele
Písemná zprábva zadavatele Písemná zprábva zadavatele Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele.pdf 1.42 MB

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
Cintl, s.r.o. 29096715 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 30.06.2019

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Cintl, s.r.o. 29096715 Česká republika 1 754 471,00 2 122 910,00

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 08.01.2020
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2020 neuvedeno 1 774 679,00