Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení „Stavební úprava ulice Karla Čapka, Habartov“
Odesílatel Pavel Zteiskar
Organizace odesílatele Město Habartov [IČO: 00259314]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 08.04.2021 17:32:30
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace č. 2

Vážení,

jménem zadavatele Město Habartov, náměstí Přátelství 112,357 09 Habartov, IČ: 00259314 v rámci zakázky „Stavební úprava ulice Karla Čapka, Habartov“ zveřejňuji Změnu/vysvětlení Zadávací dokumentace č. 2.

S pozdravem

Ing. Pavel Zteiskar
smluvní zástupce zadavatele


Přílohy
- Změna Zadávací dokumentace č. 2 - termín.pdf (455.28 KB)
- Příloha ZD - Soupis stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr - revize 1.xls (549.00 KB)
- Příloha k Změně ZD č. 2 - Rozbor vzorků.pdf (257.23 KB)